Značka MG partnerem SK SLAVIA Praha

FOTO: MG Motors
Spread the love

MG MOTOR CZ uzavřela obchodní a marketingovou spolupráci s fotbalovým klubem SK SLAVIA Praha a stává se tak na dobu tří let jedním z jejích hlavních partnerů. Spolupráce zajistí klubu flotilu aut MG pro sezonu 2024/2025 a následující dva roky.

Tříletá smlouva zahrnuje využívání všech modelů značky MG, včetně moderních elektromobilů.

MG Motor Czech je součástí holdingu AutoBinck Car Distribution (ACD), jednoho z nejvýznamnější hráčů na poli distribuce automobilů ve střední a východní Evropě.

Ke spolupráci vyjádřil pan Niek Hertsenberg, CEO AutoBinck Car Distribution (ACD): „Partnerství s SK Slavia Praha je pro naši značku prestižní záležitostí. Tato spolupráce nám umožní oslovit nové zákazníky a podpořit tak významný český sportovní klub, jakým je Slavia.“

Martin Králíček, Generální ředitel MG Motor Czech dodal: „Jsme hrdí na to, že naše vozy budou součástí flotily SK Slavia Praha. Tato spolupráce zdůrazňuje naše odhodlání poskytovat kvalitní a ekologická řešení mobility nejen pro běžné zákazníky, ale také prestižním sportovním organizacím.“

„Za Slavii jsme nadšení, že se můžeme spojit s tak inovativní a dynamickou značkou, jakou je MG. Jejich široká nabídka vozů, včetně elektromobilů, dokonale zapadá do našich potřeb a hodnot. Těšíme se na dlouhodobou a úspěšnou spolupráci,“ řekl Marek Beitl, 2. místopředseda představenstva SK Slavia Praha.

Značka MG letos oslavuje 100 let své existence a v České republice působí od poloviny roku 2022. Značka aktuálně nabízí pět modelových řad s různými typy pohonů, včetně spalovacích motorů, hybridního a plug-in hybridního pohonu a elektromobilů.

Nejnovějším přírůstkem je hybridní model MG3 Hybrid+, který právě přichází na trh. Na podzim pak přijdou nové modely ZS, HS, EHS i dlouho očekávaný špičkový elektrický roadster Cyberster.

Značka MG se pyšní tržním podílem, který se za první pololetí roku 2024 blíží v ČR k hodnotě 2 %, což společnosti zajišťuje 14. místo na trhu. Krátkodobým cílem je se stát nedílnou součástí TOP 10 značek na trhu.

V roce 2024 plánuje MG rozšířit svou dealerskou síť na 30 prodejních a servisních míst.

Zdroj: MG, Marek Vodička

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*