Agentura Better měla dělat pro Scanii původně správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větším byznysu. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
„Původně nás Scania poptala na správu výkonnostních kampaní. Hned na začátku spolupráce jsme se ale s klientem domluvili na rozšíření spolupráce v podobě posilování brandu. Do konce roku 2023 nás tak čeká spuštění brandové kampaně a tří měsíčních výkonnostních kampaní,” přibližuje za Better Irena Andrašková.
Better stojí i za kreativou, která se propíše do komunikace Scanie ve všech třech výše zmíněných zemích. „Kreativní koncept staví na jednoduchém a přitom silném sdělení. Naším záměrem je utvrzovat cílovou skupinu, že kvalita, kterou Scania má, je nezpochybnitelná. Díky síle značky si můžeme dovolit být v komunikaci odvážní,” vysvětluje kreativní ředitel agentury Stanislav Bílek.
Zdroj: MediaGuru.cz
Přidejte odpověď