Automobilová skupina AutoBinck vytvoří pro český i slovenský trh samostatná obchodní zastoupení značky MG. Zveřejnila dnes také personální oznámení týkající se jmenování generálních ředitelů nových zastoupení v obou zemích.
„Rostoucí ambice automobilové skupiny AutoBinck a společnosti SAIC, majitele značky MG Motor, v obchodu s novými vozy MG na trzích v České a Slovenské republice vedly k dnešnímu oznámení o vytvoření samostatných obchodních zastoupení této automobilové značky v obou zmíněných zemích,“ uvedla firma.
V souvislosti s tím byli v první fázi tohoto procesu osamostatnění značky MG na trhu nově jmenováni generální ředitelé pro každou z obou zemí.
Generálním ředitelem MG Česká republika je s platností od 1. srpna jmenován Martin Králíček, který má téměř patnáctileté zkušenosti z oblasti automotive, a to na několika vedoucích pozicích u renomované leasingové společnosti a také u importérské organizace přední zahraniční automobilové značky na českém trhu.
„Je pro mě velkým potěšením přijmout výzvu reprezentovat značku MG, o které jsem přesvědčen, že svým současným a budoucím portfoliem modelů, rozvojem moderních technologií a důrazem na kvalitu zákaznických služeb bude patřit k významným značkám na náročném celoevropském, ale především lokálním automobilovém trhu. Velkou šanci vidím aktuálně v posílení fleetových prodejů, a to s brzkým uvedením modelu MG5, což je elegantní elektrické kombi,“ říká ke svému jmenování Martin Králíček.
Pozici generálního ředitele v zastoupení MG Slovenská republika přijal k 1. červenci Roman Petrík, který pro značku MG doposud působil jako regionální obchodní manažer. Ten zasvětil automobilovému byznysu na několika vedoucích pozicích v oblasti obchodu a marketingu přes osm let své úspěšné pracovní kariéry.
„V značke MG máme príležitosť priblížiť našim zákazníkom jedinečné spojenie tradičnej značky spolu s inováciami a technologickými riešeniami, ktoré poskytuje jej súčasný vlastník, a to všetko za dostupnú cenu. Šance na úspech sú vysoké vzhľadom na svetovú úroveň kvality a dizajnu nových modelov ako nové MG4, ktoré vo viacerých parametroch predbieha zavedenú európsku konkurenciu. Teším sa na spoločnú cestu rozvíjania MG na slovenskom trhu ako značky s jedným z najväčších potenciálov znovuzrodených značiek so storočnou históriou, čo sa na trhovom podiele v Európe už začína jednoznačne prejavovať. Zákazníci sa tak môžu tešiť na množstvo dostupných modelov s unikátnou zárukou, kvalitou a prijateľnou cenou,“ je přesvědčen Roman Petrík.
Posílení pozice značky MG na automobilových trzích v Česku a na Slovensku formou vytvoření samostatných zastoupení plynule navazuje na její úspěšné uvedení v obou zemích v červenci loňského roku, a to díky úsilí všech zaměstnanců společnosti M Motors CZ a M Motors SK. I proto bylo možné dosáhnout za úvodní rok fungování značky MG na obou trzích celkového počtu více než 3 100 objednávek nových vozů.
Cílem současných organizačních změn je mimo jiné dosáhnout v dlouhodobějším časovém horizontu prodejů nových vozů na úrovni úspěšně etablovaných značek na obou trzích.
„Rozšíření a zkvalitnění dealerské sítě s důrazem na dosažení vysoké úrovně zákaznické spokojenosti v prodejních i poprodejních službách bude provázet také nabídka chytrých řešení souvisejících s rozvojem elektromobility. I proto je v plánu další fáze těchto změn v podobě personálního posílení nové organizační struktury a s tím spojené nastavení dalších potřebných procesů, termínově směřujících k přelomu třetího a čtvrtého kvartálu letošního roku,“ uvedl Autobinck.
Zdroj: Marek Vodička, MG
Přidejte odpověď