Toyota Motor Corporation oznámila několik nových přístupů, které ovlivní budoucnost automobilového průmyslu a díky kterým se japonská automobilka stane také firmou poskytující služby mobility. Klíčem jsou tři přístupy, elektrifikace, inteligence a diverzifikace.
V oblasti elektrifikace půjde Toyota i nadále cestou různorodých směrů včetně uvádění optimálních druhů pohonu v jednotlivých regionech.
V rámci inteligence bude kromě samotných vozidel a služeb podporovat iniciativy napomáhající k užšímu propojení se společností, jako je například město Woven City.
A diverzifikace podnikatelských aktivit Toyoty znamená rozšiřovat záběr z aut více na společnost. Cílem je svoboda pohybu a možnost volby mezi různými druhy energie pro každého uživatele.
Technologická strategie Toyoty a další směřování výroby automobilů
Hiroki Nakadžima, výkonný viceprezident a hlavní technický ředitel (CTO)
V dubnovém briefingu byla vysvětlena tzv. koncepce mobility Toyota („Toyota Mobility Concept“).
Do března 2023 jsme tak přesunuli přes polovinu našich pracovníků výzkumu a vývoje; dále přibližně polovina výdajů na výzkum a vývoj směřuje do oblasti pokročilého vývoje, přičemž absolutní částka neustále roste. V tomto trendu plánujeme pokračovat i do budoucna.
Přidejte odpověď