Škoda Auto DigiLab je odteď Škoda X: pod touto novou značkou chce Škoda Auto posunout digitalizaci svých produktů a služeb. Inovační centrum v Praze se má více orientovat na zákazníka a bude řídit digitální služby pro značku Škoda.
Písmeno „X“ v názvu znamená Exponential, Exploring, Expanding. Inovovaná strategie vyhledávání nových technologií se zaměří na evropské start-upy a technologická centra.
Škoda X od toho očekává rychlost, flexibilitu a vysokou efektivitu. Jako nová značka bude Škoda X podporovat hlavní činnost mateřské společnosti Škoda Auto a podporovat digitalizaci jejích produktů a služeb.
Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing, řekl k rebrandingu:
„Proměnou společnosti Škoda Auto DigiLab na Škoda X se dostáváme z převážně vývojového prostředí k využití nových technologií v každodenním životě. Škoda X bude jako nová značka samostatně provozovat nově vyvinuté digitální služby a pečlivě naslouchat našim zákazníkům. To nám umožní porozumět přáním klientů, reagovat na ně a poskytovat přesně ty služby, které potřebují.“
Z laboratoře do reálného světa implementace
Škoda Auto DigiLab byla dosud zaměřena především na vývoj nových služeb mobility. Její transformací do nové značky Škoda X se česká automobilka přesouvá z laboratoře do reálného světa implementace.
Škoda X se zaměří především na zavádění nových digitálních služeb ve vozech Škoda.
Zdroj: Erich Handl, Škoda HUX, Horní Počernice
Přidejte odpověď