Značka Volkswagen v květnu odstartovala byznysovou akci ID.EA DAYS, další workshop z tohoto seriálu hostí v týdnu od 15. května Stará čistírna v pražské Bubenči. Hlavním partnerem eventu je AutoPalace, pondělí až středa patří dealerům, čtvrtek pátek leasingovkám.
Volkswagen chce kromě automobilových novinek a testovacích jízd s modely letos poprvé inspirovat zákazníky řadou řešení, které mají přispět k zefektivnění jejich podnikání. První akce se konala 4. května v počernickém areálu FANUC.
Partneři akce představují trendy, technologie a inovace v podnikání, nejrůznější řešení mobility od nabíjení přes financování, dotace, až po správu elektromobilů.
Zájemci se také mohou podívat pod kapotu nejen udržitelného podnikání a jeho vlivu na budoucí zakázky, ale také na vývoj umělé inteligence a její uplatnění v byznysu.
Přidejte odpověď