Ředitelka značky DS Martina Bedrnová uvedla 31. března na trh novou DS 3. Národní mediální premiéru hostila pražská galerie Hauch, ukázali se také noví ambasadoři značky.
„Značku DS prodáváme v ČR od roku 2019, kdy vznikl jedinečný prodejní prostor DS STORE Praha na Černém mostě. Máme v Česku tři stabilní prodejní místa. Hlavní je DS STORE Praha u společnosti Domanský na Černém mostě a pak na Moravě působí dva DS servisy s agentským zastoupením pro prodej, “ uvedla tiskovku Bedrnová.
Nový crossover DS 3 začíná na 720 000 korunách. Jeho design kombinuje eleganci a luxus s výraznými prvky exteriéru. Přední LED světlomety se rozdělily do několika sekvencí, nárazník zmohutněl. Zajímavostí jsou kliky zapuštěné ve dveřích. Palubní deska využívá stejné vzory, jako zbytek kabiny.
Všechny výbavy jsou v dostání i v elektrické verzi. Ta nabízí výkon až 156 koní a dojezd až 400 km.
Letošní ambasadoři značky
„Značka DS v ČR spolupracuje na poli ambasadorů s moderátorkou Lucií Borhyovou, s houslovým virtuosem Jaroslavem Svěceným a s módní návrhářkou Natali Ruden. Nově také máme spolupráci s mladým zpěvákem Timmym Whitem, který nám pomáhá šířit povědomí o značce DS v mladší cílové skupině přes sociální sítě a taktéž spolupracujeme na poli tvorby obsahu pro naše sociální sítě,“ řekla našemu časopisu Martina Bedrnová.
Hosté akce mohli v Hauch Gallery shlédnout partnerskou výstavu váz z uranového skla z dílny dalšího partnera značky, sklářského designéra Františka Jungvirta.
Přidejte odpověď