DS 3 měla národní premiéru v Hauchu

Produktová manažerka DS Kamila Amisová, ředitelka značky Martina Bedrnová a noví ambasadoři značky
Spread the love

Ředitelka značky DS Martina Bedrnová uvedla 31. března na trh novou DS 3. Národní mediální premiéru hostila pražská galerie Hauch, ukázali se také noví ambasadoři značky.

„Značku DS prodáváme v ČR od roku 2019, kdy vznikl jedinečný prodejní prostor DS STORE Praha na Černém mostě. Máme v Česku tři stabilní prodejní místa. Hlavní je DS STORE Praha u společnosti Domanský na Černém mostě a pak na Moravě působí dva DS servisy s agentským zastoupením pro prodej, “ uvedla tiskovku Bedrnová.

Nový crossover DS 3 začíná na 720 000 korunách. Jeho design kombinuje eleganci a luxus s výraznými prvky exteriéru. Přední LED světlomety se rozdělily do několika sekvencí, nárazník zmohutněl. Zajímavostí jsou kliky zapuštěné ve dveřích. Palubní deska využívá stejné vzory, jako zbytek kabiny.

Všechny výbavy jsou v dostání i v elektrické verzi. Ta nabízí výkon až 156 koní a dojezd až 400 km.  

Letošní ambasadoři značky

„Značka DS v ČR spolupracuje na poli ambasadorů s moderátorkou Lucií Borhyovou, s houslovým virtuosem Jaroslavem Svěceným a s módní návrhářkou Natali Ruden. Nově také máme spolupráci s mladým zpěvákem Timmym Whitem, který nám pomáhá šířit povědomí o značce DS v mladší cílové skupině přes sociální sítě a taktéž spolupracujeme na poli tvorby obsahu pro naše sociální sítě,“ řekla našemu časopisu Martina Bedrnová.

Hosté akce mohli v Hauch Gallery shlédnout partnerskou výstavu váz z uranového skla z dílny dalšího partnera značky, sklářského designéra Františka Jungvirta.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*