Šéf Volkswagen Financial Services Vratislav Strašil si v roce 2019 vybral agenturu Ogilvy pro na zajišťování PR služeb. Měla rozhýbat komunikaci firmy směrem k médiím. Od letošního března se úkolu chopila nová agentura.
„Rád bych posunul komunikaci firmy směrem k médiím na vyšší úroveň, bude to jeden z úkolů Ogilvy,“ řekl nám tehdy jednatel firmy Vratislav Strašil.
Z pohledu motoristických novinářů se ho ale splnit nepodařilo.
Komunikace Volkswagen FS, největšího hráče v oboru financování aut, zůstala i po covidu na úrovni zasílání tiskových zpráv a jednoho setkání s novináři ročně. Možná proto hledá firma nové řešení.
„Hledali jsme kombinaci know-how v komunikaci finančních služeb a automotivních témat. Agentura nás také oslovila kreativitou a zkušeným týmem. Navíc dlouhodobě pracuje pro importéra značek koncernu Volkswagen, což přináší nejen dokonalou znalost oboru ale také řadu synergií,“ říká Jana Hrušková, vedoucí oddělení produktu a marketingu Volkswagen Financial Services.
Nastupuje AC&C Public Relations
V letošním tendru uspěla AC&C Public Relations, spolupráci obě společnosti zahájily 1. března 2023, agenturní tým vede výkonný ředitel AC&C PR Jan Klíma, key account manažerkou je Eva Bláhová.
„Žijeme v éře zásadní změny automobilových technologií i životního stylu,“ říká Jan Klíma a dodává: „Pro řadu zejména mladších lidí už vlastnictví nejen automobilu není klíčem ke štěstí. Chtějí praktickou mobilitu, cestování, zážitky… Proto je téma dlouhodobého pronájmu automobilů stále důležitější. Vedle změny automobilů samotných nyní budeme komunikovat také o změně cesty k nim.“
AC&C Public Relations patří mezi největší PR agentury na českém trhu. Od svého vzniku v roce 1993 poskytuje komunikační služby předním nadnárodním a českým klientům například z oblasti automotive, letecké dopravy, logistiky, ICT, finančních služeb nebo FMCG.
Přidejte odpověď