Vítěze tří kategorií ankety Mluvčí roku vyhlásila pořádající profesní organizace PR Klub na galavečeru 7. března v pražském hotelu NH Prague City. Nejlepším mluvčím soukromého sektoru se stal Pavel Jína, PR manažer a tiskový mluvčí importu Škody Auto.
Nejlepším mluvčí veřejného a neziskového sektoru byl určen Miroslav Čepický, ředitel komunikace Nadace rodiny Vlčkových. Titul PR tým roku převzal za Hasičský záchranný sbor České republiky Michaela Farníková, Pavla Jakoubková a Tomáš Pořízek.
Letošní ocenění vzešli z rekordního počtu 256 nominací od novinářů a expertů v oboru komunikace a PR. O výsledcích rozhodlo 18 profesionálů, z nichž přibližně polovina zasedá v porotě každý rok.
„Komunikace je strategickou rolí s obrovským vlivem na reputaci organizací a značek. Profesní ocenění Mluvčí roku proto ukazuje příklady top profesionálů, kteří dokáží nejlépe naplňovat strategické cíle organizací, pro které pracují, zároveň rozumí perfektně médiím a vzájemné synergie dokáží maximálně vytěžit. Právě dobrá reputace a porozumění tomu, jaké hodnoty daná značka nese a zároveň co média očekávají, jsou základem pro její úspěšné a dlouhodobé fungování a dosahování cílů jejího vedení,“ připomněl Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
„Porota ocenění Mluvčí roku každoročně vyzdvihuje práci těch, kteří dlouhodobě projevují kvalitu své práce spojenou s etickými standardy profese, maximální profesionalitou, transparentností a také proaktivitou,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.
Zdroj: mediar.cz
Přidejte odpověď