Hyundai Motor Czech před časem vypsala tendr na novou komunikační agenturu. Dosavadní agentura VCCP po výběrovém řízení končí a do hry naskočí nový strategický partner, který má zkušenosti od Škodovky.
Agenturu VCCP vystřídá Mark BBDO, kde se od března stará o komunikaci Hyundaie seniorní kreativní tým Martina Mareše.
Projektový tým vede Tomáš Cebula, který má zkušenosti s globální komunikací značky Škoda Auto.
„Následující roky budou pro značku Hyundai zásadní,“ uvádí Marek Trešl, ředitel marketingu Hyundai Motor Czech.
„Souběžně s modernizací stávající produktové řady postupná elektrifikace změní vnímání mobility jak z pohledu užitné hodnoty, tak i uživatelského prožitku,“ předesílá. Agentura Mark BBDO bude pro značku Hyundai pracovat na komunikačních kampaních i pomáhat rozvíjet zákaznickou zkušenost.
Zdroj: mediar.cz
Přidejte odpověď