Generali Česká startuje TOP AUTOSERVIS

Spread the love

Generali Česká pojišťovna letos v březnu poprvé vyhodnotí výsledky celoroční spolupráce se smluvními autoservisy, u nichž sleduje zákaznickou spokojenost a digitalizaci procesu vzájemné spolupráce.

Generali Česká pojišťovna má nejširší síť smluvních autoservisů s více než 1600 provozovnami a nabízí tak svým klientům opravdu vysokou dostupnost pro realizaci oprav škod na vozidlech.

V rámci autorizovaných servisů může zákazník profitovat z výhod spolupráce s prakticky kompletní servisní sítí všech značek vozidel zastoupených na našem trhu. Smluvní autoservisy pro ryché a pohodlné vyřízení škody zajistí předání všech podkladů a zároveň se postarají o komunikaci s pojišťovnou,“ vysvětluje Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí Generali České pojišťovny.

Společně se svými servisními partnery Generali Česká pojišťovna trvale vylepšuje služby tak, aby spokojenost zákazníků rostla. Na podporu těchto iniciativ vznikl projekt TOP AUTOSERVIS – ocenění nejlepších smluvních autoservisů.

V jeho rámci Generali Česká pojišťovna vyhodnotí kvalitu i rychlost opravy a transparentnost a automatizaci vyřízených pojistných událostí. Navíc je propojí s tisícovkami hodnocení od klientů, kterých se pojišťovna pravidelně po řešení pojistné událostí doptává na spokojenost.

DIGITALIZACE A SPOKOJENOST

Myšlenka ocenit úsilí servisních partnerů vznikla již v období pandemie covidu, ale zahájení projektu bylo posunuto do období, kdy je možné vyhlášení výsledků provést v reálném prostředí.

Dlouhodobě u našich klientů měříme spokojenost s likvidací pojistných událostí a naše smluvní autoservisy zde samozřejmě hrají jednu z klíčových rolí. Chceme se s nimi nejen o tato hodnocení podělit, ale také je motivovat k tomu, abychom společně proces řešení škod dále vylepšovali,“ vysvěluje záměr Jozef Hrdý.

Klient dnes již nevnímá služby pojišťovny a autoservisu odděleně, ale jako jeden celek. Vše musí fungovat rychle a spolehlivě. Stále více se v tomto procesu dostává do popředí také digitalizace a automatizace.

Jak to funguje v praxi:

  • Pro zrychlení obsluhy zákazníka provádí prohlídku poškození vozidla a kalkulaci opravy samotný smluvní autoservis, kam klient vozidlo přistaví na opravu.
  • Pojišťovna navrženou kalkulaci schvaluje a servis dostane „zelenou“.
  • Pojišťovna v předstihu potvrdí jak likviditu škody, tak částku, kterou zaplatí za opravu vozidla.
  • Faktura je v tomto novém procesu v podstatě už jen formalitou a po jejím přiložení v komunikačním portálu pojišťovny servis do 2 minut obdrží krycí dopis.

Chceme, aby služby pro naše zákazníky byly co nejrychlejší a bez digitalizace a automatizace některých činností se v tomto ohledu nezlepšíme tak, jak to od nás zákazník očekává. Proto jsme se rozhodli zařadit jako další kritérium pro vyhodnocení nejlepších autoservisů i jejich úroveň spolupráce v této oblasti,“ vysvětluje Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí Generali České pojišťovny.

Nejlepší smluvní autoservisy obdrží Certifikát kvality a právo používat značku TOP AUTOSERVIS Generali České pojišťovny v rámci svých marketingových aktivit. Pro klienty je certifikace zárukou, že se mohou spolehnout na vynikající a rychlé služby při řešení oprav vozidel v rámci pojistných událostí.

VÝSLEDKY V BŘEZNU

Ocenění TOP AUTOSERVIS získají nejlepší partnerské servisy již za 2022. Vyhlášení nejlepších autoservisů proběhne 2. března 2023 v rámci slavnostního večera za účasti členů představenstva Generali České pojišťovny.

Projekt bude pokračovat v dalších letech s ambicí stát se pevnou součástí autoopravárenské komunity a přispět k dalšímu rozvoji služeb a zákaznické spokojenosti.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*