Loft BUB-NY v pražských Holešovicích hostil 19. ledna novinářskou premiéru nové Astry Sports Tourer. Vůz představil country manažer značky Josef Šopík. Hodnotil také loňské prodeje Opelu a ukázal novou produktovou manažerku.
Opel loni podle šéfa importu zvýšil na slábnoucím tuzemském trhu svůj tržní podíl a posunul se na žebříčku importérů zřetelně vzhůru!
„I přes klesající trh jsme v roce 2022 dokázali v ČR zvýšit prodeje OA+LUV modelů až na 5409 vozů, čímž se nám podařilo meziročně vylepšit tržní podíl, který se vyšplhal z 2,36 procent na 2,59 procenta,“ připomněl Šopík.
Prodeje táhl Crossland
Za výsledky na slábnoucím českém trhu vděčí Opel podle jeho slov kompaktnímu SUV Crossland, které se stalo nejprodávanějším Opelem na tuzemském trhu – zákazníci si jich vloni odvezli celkem 1580 a Crossland se tak stal druhým nejprodávanějším vozem celé své B-SUV třídy. Titul „skokana roku“ si Opel může připsat v segmentu lehkých užitkových vozů.
Šopík si věří i pro rok 2023: „Počítáme, že růstový trend si udržíme i v nadcházejícím roce – věříme si i proto, že letos uvedeme hned několik velmi výrazných novinek. Jako první přichází kombi Astra Sports Tourer, které určitě osloví i flotilové klienty!“
Přidejte odpověď