Do online supermarketu Košík.cz přišel na pozici marketing director Jan Vašíček, střídá Markétu Moreno. Vašíček ořichází z Globusu, kde pracoval tři roky na několika marketingových pozicích.
Na starosti tam měl celé offline i online oddělení a zodpovídal za kompletní korporátní identitu. Předtím řídil značku jako šéf online oddělení v pojišťovně Direct, zkušenosti s online marketingem sbíral i jako seniorní account manager v agenturách Adexpres či H1.cz.
Jeho mise v Košíku vyplývá z probíhající expanze služby v Česku. Košík se vrátil do desítek moravských měst, rozšiřuje své pokrytí v těch stávajících a mění svou propozici. Nově chce být vnímán jako místo k nejvýhodnějším nákupům i pro ty, co doposud upřednostňují kamenné prodejny.
Vašíček se bude v komunikaci opírat o nově restrukturalizovaný interní tým. Komunikace se má zaměřit na lepší prezentaci dostupných cen a akčních nabídek zákazníkům na míru, rozvíjející se služby klubu Benjamínek pro rodiče s dětmi nebo programu Plná péče, který seniorům a hendikepovaným nabízí dotované potraviny.
Přidejte odpověď