Do kin přišel na konci prosince film Avatar: The Way of Water, natočený studiem 20th Century Studios. Mercedes-Benz spustil společnou globální propagační kampaň na podporu snímku i udržitelné mobility.
Nosnou myšlenkou kampaně je „Země je naše Pandoroa.“ Kampaň se tak soustředí na odpovědnost za naši planetu, čímž umocňuje jedno z poselství společnosti Mercedes-Benz: „Každý čin se počítá. Vydejte se s námi na cestu ke zcela elektrické budoucnosti.“
Exkluzivní filmový materiál propojuje imprese z krajiny ve filmu Avatar: The Way of Water s místy na Zemi. Tím vzniká představa téměř magicky působícího světa. Součástí kampaně jsou elektromobily Mercedes-EQ, včetně nového modelu EQE SUV. Kampaň probíhá celosvětově na klíčových trzích značky Mercedes-Benz a zahrnuje televizní vysílání, kina, digitální média a sociální sítě. Propagační spoty společné kampaně byly natočeny ve variantách o délce 30, 20, 15 a 10 sekund. Společná propagační kampaň uzavírá kruh, který začal koncepčním vozem VISION AVTR, inspirovaný světem z filmu AVATAR.
„AVATAR je jednou z nejúspěšnějších filmových franšíz na světě s poselstvím, které odpovídá našemu podnikatelskému postoji a cílům naší strategie ‚Ambition 2039‘. Sdílíme přesvědčení, že potřebujeme uctivější zacházení s přírodou a musíme zachovávat její zdroje. Tato společná propagace s filmem Avatar: The Way of Water nás doprovází na cestě k transformaci naší společnosti. I my zastáváme přístup z filmu AVATAR a při realizaci naší trvale udržitelné obchodní strategie usilujeme o rovnováhu mezi ekologickými, ekonomickými a sociálními zájmy,“ říká Ola Källenius, předseda představenstva společnosti Mercedes-Benz Group AG. Více informací o strategii „Ambition 2039“ a trvalé udržitelnosti ve společnosti Mercedes-Benz naleznete zde (originální znění v angličtině).
„Máme velkou radost, že můžeme prostřednictvím naší globální spolupráce se značkou Mercedes-Benz oslavit uvedení filmu Avatar: The Way of Water,“ řekl Jon Landau, producent filmu. „Tato kampaň rozšiřuje příběh spjatý s koncepčním vozem VISION AVTR, který byl inspirován avatarskou franšízou a navržen ve spolupráci mezi týmem naší produkční společnosti Lightstorm Entertainment a vizionářskými designéry značky Mercedes-Benz.“
James Cameron, režisér, autor a producent filmu Avatar: The Way of Water, řekl: „Společně se značkou Mercedes-Benz jsme vyvinuli kampaň, která vychází z příběhu ‚Země je naše Pandora‘ a vyzdvihuje naše společné hodnoty sounáležitosti, respektu vůči světu, v němž žijeme, a trvalé udržitelnosti. Těšíme se, až budeme moci fanouškům na celém světě prezentovat tuto kampaň a ukázat náš nový film.“
Všude tam, kde to podmínky na trhu umožní, bude flotila modelů Mercedes-Benz do roku 2030 výhradně elektrická. V současnosti zahrnuje portfolio značky již osm elektromobilů napájených akumulátory: EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV a EQV. Navíc je doplňují vysokovýkonné modely EQE, EQE SUV a EQS značky Mercedes-AMG. Již dnes tak společnost Mercedes-Benz nabízí zcela elektrický model v každém segmentu, v němž je zastoupena.
Modely Mercedes-EQ a vizionářské koncepční vozy ukazují, čeho lze v současnosti i budoucnosti dosáhnout inovacemi, týmovou prací a společnou vůlí k ochraně přírodních zdrojů. Výzkumné vozidlo VISION EQXX, představené na začátku letošního roku, ztělesňuje realistický krok do budoucnosti elektromobilové technologie a trvalé udržitelnosti. Koncepční vůz VISION AVTR, představený na veletrhu CES 2020 v Las Vegas, zhmotňuje vizi mobility ve vzdálenější budoucnosti v podání designérů, inženýrů a výzkumníků trendů ze společnosti Mercedes-Benz.
„V této kampani se zaměřujeme na fúzi bionického designu a technologie s cílem posilovat význam sounáležitosti a koexistence člověka s přírodou,“ říká Bettina Fetzerová, vedoucí komunikace a marketingu ve společnosti Mercedes-Benz AG. „Dnes spuštěná společná propagační kampaň je dalším milníkem ve spolupráci mezi značkou Mercedes-Benz a tvůrci filmu Avatar: The Way of Water – a je to dosud nejrozsáhlejší spolupráce mezi společností Mercedes-Benz AG a filmem.“
Koncepční vůz VISION AVTR – inspirován světem AVATAR
Mercedes-Benz VISION AVTR je výsledkem výjimečné globální spolupráce mezi jednou z nejinovativnějších filmových značek zábavního průmyslu, AVATAR, a Mercedes-Benz, jednou z osmi nejcennějších značek na světě (v žebříčku Interbrand Ranking 2022). Označení průkopnického koncepčního vozu znamená ADVANCED VEHICLE TRANSFORMATION. Biometrické propojení v koncepčním voze s funkcí autonomní jízdy umožňuje zcela novou interakci mezi člověkem, strojem a přírodou.
Napnuté linie s motivem jednoho oblouku a organický designový styl propojují exteriér s interiérem v emocionální celek. Trvale udržitelné materiály, jakými jsou veganská tkanina DINAMICA® z recyklovaných surovin, rychle rostoucí Karuun® (ratan), který může prospívat pouze v biologické rozmanitosti, nebo technologie organických, kompostovatelných akumulátorů, vytvářejí uzavřenou cirkulární ekonomiku. S okolním světem dokáže komunikovat 33 bionických klapek na zádi vozidla, a to prostřednictvím přirozeně ladných pohybů a jemných gest – s řidičem nebo jeho prostřednictvím. Místo konvenčního volantu disponuje VISION AVTR multifunkčním ovládacím prvkem na středové konzole. Jakmile na něj cestující položí ruku, interiér se probudí k životu. Vozidlo příslušnou osobu rozpozná podle srdeční frekvence. Zdvihne-li uživatel jednoduše ruku, začne inteligentní systém promítat na jeho dlaň výběr menu. Tímto způsobem může intuitivně vybírat různé funkce.
Film Avatar: The Way of Water
Avatar: The Way of Water se odehrává více než jedno desetiletí po událostech v prvním filmu a vypráví příběh rodiny Sullyových (Jake, Neytiri a jejich děti): problémy, které je pronásledují, úsilí, které vynakládají na vzájemnou ochranu, boje, které vedou za zachování svého života, a tragédie, které musejí snášet.
Režii měl na starosti James Cameron. Produkci filmu zajistili James Cameron a Jon Landau ve spolupráci s Davidem Valdesem a Richardem Banehamem v roli výkonných producentů. Avatar: The Way of Water bude uveden do kin v polovině prosince 2022.
Přidejte odpověď