Značka MG, kterou na trh od letošních práznich uvádí M Motors, spouští vánoční cross-promo kampaň se společností Electro World, která právě slaví 20 let na trhu a otevírá zbrusu novou prodejnu v obchodním domě Bílá labuť.
Jedná se o spolupráci ve formě spotřebitelské soutěže s hlavní výhrou automobilu MG ZS.
Nedílnou součástí této spolupráce má být intenzivní TV kampaň, kde hraje značka MG i model ZS hlavní roli.
- kampaň bude probíhat 1. – 24. 12.
- TV kampaň (450–500 GRPs, ceníková cena přes 10 000 000 Kč)
- medializace soutěže ve všech hlavních kanálech: TV, online, printu, SOME, OOH, in-store na prodejnách
- MG ZS je klíčový vizuální prvek ve všech mediatypech
„Pro MG jde o jednu z nejvýznamnějších aktivit v předvánočním období a důkaz toho, že i velké společnosti mají zájem o spolupráci s novým hráčem na automobilovém trhu,“ píše mluvčí značky Marek Vodička.
Přidejte odpověď