Grunt rebranduje showroomy Renaultu a Dacie

Se šéfem Renultu ČR Zdeňkem Gruntem jsme probrali vývoj rebrandingu 22. listopadu 2022
Spread the love

Šéf Renaultu ČR Zdeněk Grunt zahájil letos na jaře rebranding dealerství obou značek (Renault, Dacia), jejich showroomy procházejí změnou korporátní identity. V prosinci chce předvést novinářům první kompletně rebrandovaný showroom Renaultu i Dacie v tuzemsku.

Mírným rebrandingem outdooru procházejí od jara evropští prodejci Renaultu, mají za úkol změnit signalizaci na průčelí showroomů.

Tvrdší rebranding se týká značky Dacia, tady musí partneři značky kromě venkovní signalizace změnit i interiér prodejen. Termín pro dokončení rebrandingu je stanoven na rok 2024 tak, aby byl hotový před náběhem nového Dustera. Náklady na změnu se odhadují na 10 – 15 tisíc eur.

Signalizaci dodá 3P

“Po schválení vizuálů na centrále hledala automobilka dodavatele signalizací pro jednotlivé regiony. Vše nelze dělat z Francie z logistických důvodů a dodavatelé se tendrují regionálně. Pro střední Evropu jsme vybírali výrobce signalizací v průběhu března, zvítězila česká firma 3P, která už byla naším dodavatelem v předchozích letech a odváděla skvělou práci,” řekl před časem našemu časopisu generální ředitel Renaultu ČR Zdeněk Grunt.

První bude strašnický TUkas

Dealeři Dacie tak můžou od srpna objednávat nové signalizace a v prosinci by měl být na světě první rebrandovaný showroom.

„Jedná se o pražský Tukas, který právě nyní dokončuje změnu identity jak Renaultu, tak Dacie. Novinářům bychom chtěli předvést změny v reálu už 13. prosince,“ upřesnil nám Zdeněk Grunt s tím, že kromě nových signalizací by měli zájemci vidět i přepracovaný vizuál recepce prodejny a servisu.

Zdeněk Grunt ve volných chvílích pročítá časopis Automakers 🙂

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*