Týdeník Hrot, který vychází od května 2020, zprvu patřil společnosti Touzimsky Publishing v čele s investorem Janem Veverkou. Letos do firmy Hrot, která časopis vydává, vstoupila skupina BigBoard, tuzemská jednička na trhu venkovní reklamy. Mění se i jméno šéfredaktora.
BigBoard v březnu získal v Hrotu 30 %. Od srpna mu ve vydavatelství patří těsná většina 51 %, zbylých 49 % vlastní Touzimsky Publishing.
Novým šéfredaktorem byznysového týdeníku Hrot je od 1. září Tomáš Jeník. Na pozici nahradil Vadima Fojtíka, který vedl redakci tištěného týdeníku a webu TydenikHrot.cz od jejich založení v lednu 2020.
Teď se přesouvá na pozici ředitele vydavatelské společnosti Hrot, kde bude mít na starosti zejména byznysové a rozvojové projekty. Zůstává i členem redakce.
Jeník má v novinařině víc než 20 let zkušeností. Původním vzděláním politolog působil v minulosti v Lidových novinách, Hospodářských novinách či v týdeníku Euro, nejprve jako redaktor zahraniční redakce, později jako editor a zástupce šéfredaktora. Patří k zakládajícím členům redakce týdeníku Hrot, kde dosud působil také jako zástupce šéfredaktora.
Přidejte odpověď