Interaction nasadila nové logo

Spread the love

Interaction slaví 30 let svého působení na autoopravárenském trhu. U této příležitosti představila zbrusu nové logo, jehož design se zásadně liší od původního konceptu. Než se dostaneme k samotnému logu, jubilejních 30 let si zaslouží alespoň malé poohlédnutí do historie a jak to vše začalo…

Myšlenka na dovoz a prodej kvalitních německých autolaků Spies Hecker vznikla na základě kontaktů v zahraničí a jazykové vybavenosti paní Milady Navrátilové. To byla v porevolučním Československu značná výhoda. V roce 1992 v rodinném domě ve Slivenci, kde byla část domu stavebně upravena na malý sklad s prodejnou, vznikla na základě živnostenského oprávnění pana Jiřího Navrátila st. rodinná firma. Rozvoj a zájem trhu byl obrovský a brzy bylo nutné založit obchodní společnost.

Proto v roce 1994 vznikla obchodní společnost Interaction s.r.o. a stala se výhradním dovozcem produktů Spies Hecker na český trh. Zanedlouho se přidalo partnerství se špičkovou italskou firmou Usi Italia vyrábějící lakovací boxy. Společnost Interaction ze začátku fungovala spíše jako menší rodinná firma, zaměstnanci byli většinou přátelé a známí. Byla nastartována spolupráce s tuzemským výrobcem automobilů Škoda Auto a otevřeny prodejní pobočky po celé republice. V roce 1997 po krátké, těžké nemoci paní Milada Navrátilová zemřela.

Společnost a její vedení převzal její syn pan Jiří Navrátil. S pomocí rodinného advokáta Jiřího Kubáta, jehož působení bylo společnosti Spies Hecker známo, se svým jménem zaručil a zajistil tak úspěšné pokračování v uzavřených kontraktech s dohodnutými podmínkami. Společnost Interaction i přes tuto závažnou událost, dále rostla. V roce 1996 do společnosti nastoupil pan Ing. Martin Písařík a během krátké doby posílil ekonomickou situaci společnosti. V roce 1999 byl jmenován na pozici výkonného ředitele, kterou zastává až do současnosti. Své pozice se Martin zhostil dokonale a díky jeho znalostem a pracovnímu nasazení, kdy nejen upevnil vztahy se Škoda Auto, ale i s ostatními dovozci, ale zároveň vyjednal řadu zajímavých obchodů a zásadně zvětšil portfolio firmy. Po dobu 25 let společně s majitelem společnosti Jiřím Navrátilem v pozicích jednatelů budují dobré jméno společnosti a její postavení na trhu.

Z firmy prodávající plechovky s barvou přes pult koncovým zákazníkům se postupně podařilo vybudovat velkoobchodní společnost s působností po celé České republice. Od samého počátku se společnost Interaction soustředila zejména na autoopravárenství a na spolupráci se Škoda Auto, což ji společně s kvalitními produkty vyneslo na jednu z vedoucích pozic v oboru, na které se drží již 30 let. Navíc jako první distributor v České republice vydala ucelenou nabídku vybavení a příslušenství pro karosárny, která zásadním způsobem posunula její působení v tomto oboru.

Za 30 let prošlo firmou, mnoho zajímavých osobností, které v dané chvíli díky svým kontaktům, či schopnostem, sehrály někdy malé, nicméně důležité či téměř zásadní role. Současný kolektiv zaměstnanců, jejich kvalitní služby, soudržnost a soutěživost je u společnosti Interaction základní kámen úspěchu. Několik zaměstnanců je ve firmě od jejího samého počátku a téměř polovina všech zaměstnanců se řadí do takzvaného klubu dinosaurů, protože ve společnosti působí více jak 10 let. Díky své soudržnosti je Interaction stále firmou spíše rodinného charakteru, a to i přes to, že se v současné době svým počtem zaměstnanců a velikostí řadí mezi středně velké a právem patří mezi lídry na trhu.

Díky mnohaletým zkušenostem a silnému zázemí technických poradců společnost Interaction maximálně podporuje vzdělávání v tomto oboru v mnoha podobách. Za zmínku stojí pravidelná školení mistrů odborné výchovy a různorodá spolupráce s automobilovými školami. Další unikátní projekt je soutěž autolakýrníků Lakýrník Cup, později inovována do podoby Lakýrník Camp.

Dále je to pravidelné pořádání celosvětové soutěže Škoda Challenge, kde má Interaction na starosti kompletní přípravu a realizaci soutěžní části lakýrník. Interaction dlouhodobě spolupracuje s Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, a to nejen na akreditovaných rekvalifikačních kurzech zaměřených na autolakýrníky a nově i karosáře, ale také například při tvorbě jednotného zadání závěrečných zkoušek, přípravu studijních materiálů a podílení se na přípravě takzvané Mistrovské zkoušky. Společnost Interaction má již několik let autorizaci pro pořádání zkoušek dílčích kvalifikací pro obory Autolakýrník a Karosář.

Společnost Interaction si za 30 let působení na trhu prožila celou paletu okamžiků. Skromné začátky, velkou expanzi, postupné zlepšování zázemí firmy, boje o přízeň u dovozců i pojišťoven, nebývale úzký kontakt se zákazníky, u řady z nich přesahující rámec obchodu. To všechno ji formovalo a dokázala se tak posunovat kupředu. Od původního v podstatě maloobchodního prodeje autolaků Spies Hecker přímo koncovým zákazníkům, postupně obsluhuje celorepublikové sítě, kdy dodává produkty a vybavení od více než 50 renomovaných výrobců z celé Evropy. Jako dárek ke svému třicetiletému jubileu si společnost Interaction nadělila zbrusu nové logo, které je proti původnímu logu zcela odlišné, v novém moderním designu a identitě.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*