Škoda měla vánoční setkání s novináři v Uhelném mlýně

Spread the love

Pryč jsou časy, kdy významné automobilové značky na českém trhu pořádaly vánoční večírky pro novináře. Letos to vypadalo na nulu, ale přeci jen se jeden objevil. Škodovka uspořádala 15. prosince předvánoční setkání značky se zástupci médií v prostorách Uhelného mlýnu v Libčicích nad Vltavou.

Automobilka uspořádala předvánoční party pro desítky novinářů jako poděkování za celoroční korektní spolupráci, v duchu přerodu značky do nového designového jazyka. A ve velkém stylu.

Hosty akce přivítal mluvčí importu Pavel Jína

Účastníky akce odvezl z pražského Masarykova nádraží speciálně vypravený vlak s občerstvením. Na místě je pak zabavili kejklíři a další atrakce, vrcholem večera byl koncern skupiny Buty. O cestu zpět do domovských destinací se postaral shuttle servis ŠKODA.

Zástupcům médií poděkoval šéf komunikace značky Tomáš Kotera

Na place nechyběli Mikuláš s andělem, hadí žena Tiffany Tiger, ohnivé trio nebo tanečnice na dlouhé šále.

K atrakcím z minulých dob patřily arkádové hry a stolní fotbal, koutek moderních technologií se pak zaměřil na virtuální realitu.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*