Šéf Renaultu ČR Zdeněk Grunt zahájil letos na jaře rebranding dealerství obou značky Dacia. Novinářům předvedl 13. prosince první modernizovaný showroom značky, který otevřel TUKas ČSAO na pražské Černokostelecké ulici.
Mírným rebrandingem outdooru procházejí od jara také evropští prodejci Renaultu, mají za úkol změnit signalizaci na průčelí showroomů.
Tvrdší rebranding se týká značky Dacia, tady musí partneři značky kromě venkovní signalizace změnit i interiér prodejen.
Termín pro dokončení rebrandingu je stanoven na rok 2024 tak, aby byl hotový před náběhem nového Dustera. Náklady na změnu se odhadují na 10 – 15 tisíc eur.
Signalizaci dodává 3P
“Po schválení vizuálů na centrále hledala automobilka dodavatele signalizací pro jednotlivé regiony. Vše nelze dělat z Francie z logistických důvodů a dodavatelé se tendrují regionálně. Pro střední Evropu jsme vybírali výrobce signalizací v průběhu března, zvítězila česká firma 3P, která už byla naším dodavatelem v předchozích letech a odváděla skvělou práci,” řekl před časem našemu časopisu generální ředitel Renaultu ČR Zdeněk Grunt.
TUKas první ve střední Evropě
„Nyní můžeme poprvé vidět zcela nový showroom podle nové vizuální identity, jeden z prvních ve střední a východní Evropě,“ řekl na tiskovce novinářům Grzegorz ZALEWSKI, General Manager Dacia Brand CLUSTER EAST. Má na starosti Polsko, Česko, Slovensko a Pobaltské země.
Podle jeho slov byl první pilotní showroom otevřen ve Francii a Česká republika je v předstihu díky včasnému výběru lokálních partnerů pro výrobu signalizací. Ti dodávají signalizace nejen do tuzemska, ale například i do Polska.
Zdeněk Grunt pak na tiskovce shrnul milníky rebrandingu:
„Od června 2021 je nová identita značky prezentována na různých komunikačních kanálech: weby značky, reklama, brožury … Prodejny Dacia budou na novou identitu značky přecházejí postupně od začátku roku 2022. Pokud je o vozidla, tak na nich bude nové logo a znak od druhého pololetí roku 2022. Dochází ale k překryvu, nyní ještě vydodáváme některá auta se starou identitou a zárověň se dealerství plní novými modely,“ upřesnil šéf českého importu.
Novou identitu i produkty dále na tiskovce komunikovali:
Libor KAVALEC, Head of marketing Dacia CLUSTER EAST
Dominika BERANOVÁ, Brand manager Dacia ČR a SR
Blanka SOLNIČKOVÁ, Vedoucí rozvoje dealerské sítě ČR a SR
Přidejte odpověď