Lexus chce letos v ČR prodat 1600 aut

Spread the love

Šéf Toyoty Czech Martin Peleška uspořádal 14. srpna v Praze statickou prezentaci nového modelu Lexus LBX. Hovořil také o letošních obchodních cílech pro značku Lexus, chystá otevření nového showroomu.

„Český trh hlásí po období covidových a logistických problémů návrat do standardního režimu, importéři už zase mají dostatek aut a vrací se zdravá soutěž, ve které budou o prodejním úspěchu rozhodovat opět atraktivní modely. Lexus má letos čím oslovit klientelu, letos už jsme registrovali 791 aut a cílíme na celkových 1600 kusů za celý rok. Nicméně nechceme z Lexusu dělat čtvrtou německou prémiovou značku, jdeme svojí cestou kvality a zákaznické spokojenosti,“ uvedl na tiskovce  Peleška s tím, že prodejní síť značky zanedlouho posílí nový showroom v Hradci Králové.

Lexus letos nabízí čtyři modely a Martin Peleška se ještě na další tři, včetně plně elektrického LM 350 h.

Nabídku na začátku příštího roku doplní též LBX, který už se předvádí na road show, objednávky jsou otevřeny a vůz se u dealerů objeví po Novém roce.

LBX proti MINI Countrymanu

LBX má konkurovat Audi Q2 a hlavně MINI Countrymanu, import nabízí předprodejní bonusy na šest verzí, cena startuje na 699 000 vč DPH a metalízy. Ceny se podle výbavy šplhají až na 1 185 000 Kč. Verze s pohonem všech kol vyjde o 50 tisíc dráže.

„V současnosti se v uvedeném segmentu prodává ročně v Česku 250 aut, my chceme příští rok dosáhnout s LBX na 500 kusů, tj. vytvoříme vlastně segment sami pro sebe,“ prozradil ambice Martin Peleška.

Produktovou prezentaci LBX na tiskovce zajistili manažeři Lexusu Tomáš Vlachopoulos a Jakub Květoň.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*