Volkswagenu klesá tržní podíl v Číně

Spread the love

Koncern Volkswagen ztrácí podíl na čínském trhu ve prospěch místních výrobců. Čína je největším trhem koncernu a pokles podílu představuje jednu z nejobtížnějších výzev pro nového koncernového šéfa Olivera Bloomeho.

Píše o tom dnes list The Wall Street Journal (WSJ) na svých internetových stránkách. Volkswagen svůj letošní podíl na čínském trhu navzdory určitému růstu prodeje v posledních měsících odhaduje na zhruba 16 procent.

To podle údajů výzkumné skupiny Jato Dynamics představuje téměř pětinový pokles od roku 2019, kdy se podíl pohyboval kolem 20 procent. Volkswagen má na čínském automobilovém trhu největší podíl za zahraničních výrobců. Vlastní značky, které jsou v Číně populární, jako jsou VW, Škoda, PorscheAudi a Bentley, upozorňuje WSJ. Blume se do čela koncernu postavil letos v září.

Zdroj: WSJ

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*