Ford ukázal Courier a Custom v Hauchu

Spread the love

Šéf komunikace českého Fordu Petr Burián ukázal novinářům, spolu s vedoucími produktů, Zuzanou Zajícovou a Romanem Růžičkou, nové užitkové, a od nich odvozené i osobní verze modelů vozů Ford Transit Courier a Ford Transit Custom. Premiéru hostila karlínská galerie Hauch.

Na český trh lehkých užitkových automobilů vstupuje značka Ford s dvojicí, resp. čtveřicí modelů, kterým chce přispět k získání někdejšího vedoucího postavení v této kategorii.

Nabídka Fordů nyní obsahuje pětici modelů, od Couriera, přes Connect, Custom až po velký Transit a doplňuje ji ještě také nedávno přestavený, nový pick-up Ranger. Všechny modely jsou samozřejmě nabízeny s různými motorizacemi a v řadě praktických provedení.

Ceny novinek

Největší novinkou je Ford Transit Courier, který oproti svému předchůdci povyrostl a působí tak výrazně mohutněji. Pohon obstarávají známé benzinové motory 1.0/74 nebo 92 kW a stále oblíbený naftový EcoBlue 1.5/74 kW. Model Transit Courier jako skříňová dodávka začíná na ceně 470 800 Kč, v osobní verzi Tourneo Courier pak od 556 700 Kč, oboje bez DPH.

Ford Transit Custom je také výrazně inovovaný a nabízený ve dvou délkových provedeních, zatím jen s osvědčenými, úspornými dvoulitrovými naftovými motory o výkonech od 81 do125 kW. Model Transit Custom jako dvou nebo třísedadlová skříňová dodávka je nabízen za ceny od 888 000 Kč a osobní Tourneo Custom v osmi až devítimístné verzi od 1 053 000 Kč, opět bez DPH.

Obě nové verze lehkých užitkových vozů Ford nabízejí lepší využití obestavěného prostotu, a především větší objemy vnitřního prostoru i komfortu pro posádku a jsou vybaveny mnoha bezpečnostními systémy.

Lahůdkou u modelu Custom je alternativní možnost vyklopení volantu do vodorovnější polohy, takže po připevnění přídavné desky vznikne plocha pro položení tabletu či notebooku a řidič tak může při zastávkách pohodlně „úřadovat“.

Karel Beránek, Karlín

Jak uvedli zástupci dovozce, nabídka verzí se bude postupně rozšiřovat a ani alternativy s elektrickým pohonem na sebe nenechají dlouho čekat.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*