Nové číslo časopisu Český autoprůmysl, který vydává Sdružení automobilového průmyslu přináší informace o transformaci společností v sektoru automotive, ale věnuje se i vztahu mezi podnikovou a akademickou sférou nebo přístupu bank k firmám z hlediska ESG.
Víte, jaký je rozdíl mezi čipy vznikajícími z křemíkových desek a těmi na bázi karbidu křemíku? A proč je to pro rožnovskou společnost onsemi tak důležité? Chcete vědět, jaké jsou alternativní cesty k uhlíkové neutralitě, pokud zachováme spalovací motory? Tušíte, jak vypadá elektromobil TOGG? A zajímalo by vás, jaká budoucnost čeká podle Klause Zellmera závody ŠKODA AUTO? Odpovědi nejen na tyto otázky dává aktuální vydání časopisu Český autoprůmysl.
Nové číslo časopisu se věnuje také spolupráci firem a škol, která by měla zajistit odborníky s kompetencemi potřebnými pro měnící se sektor. Mimo jiné toto téma zmiňuje v rozhovoru i reprezentant skupiny společností Bosch v České republice Milan Šlachta, i když mluví hlavně o tom, jak Bosch „aktivně formuje budoucí moderní mobilitu“.
Nošovický Hyundai se časopisu pochlubil větším zapojením do koncernového vývoje, Digiteq Automotive vysvětlil, jak využívá virtuální realitu při zkoumání pozornosti řidiče, a MOTOR JIKOV ukázal, k čemu lze (také) využít 3D tisk.
Pro firmy vyvážející automobily do Velké Británie může být přínosný text o nových pravidlech původu. A pro všechny podniky pak rozhovor s Blankou Svobodovou, manažerkou pro korporátní strategii a financování Komerční banky o tom, proč je dobré být zelený.
Zdroj: Libuše Bautzová
Přidejte odpověď