Škoda Auto podporuje hokejový šampionát od roku 1992, v roce 1993 česká automobilka stala hlavním oficiálním sponzorem a partnerství bude pokračovat nejméně do roku 2027 . Pro letošní turnaj, který v neděli skončil v Tampere, nasadila automobilka nové spoty.
Od 12. do 28. května se šestnáctka nejlepších světových národních týmů utkala na mistrovství světa v ledním hokeji ve finském Tampere a lotyšské Rize.
Škoda v rámci akce zviditelnila své nové logo a nasadila také nové spoty, které navazují na ty loňské s Jiřím Langmajerem coby trenérem Hrouzkem ze seriálu Lajna.
TO JE NA HLAVU | IIHF 2023 | Škoda Auto – YouTube
Letos byl hlavní postavou rolbař Zbyňa z téže série alias herec Norbert Lichý. V reklamních scénkách ho doplnili reprezentanti Tomáš Zohorna, Martin Ručinský či Roman Červenka.
HBITÍ JAKO PASTRŇÁK | IIHF 2023 | Škoda Auto – YouTube
„Největší letošní kampaní je pro nás bezpochyby rebranding, který se postupně dotkne všech našich komunikačních kanálů,“ uvádí Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení Škoda Auto.
Zdroj: mediar.cz
Přidejte odpověď