MG chystá kampaň s Electro Worldem

Spread the love

Značka MG, kterou na trh od letošních práznich uvádí M Motors, spouští vánoční cross-promo kampaň se společností Electro World, která právě slaví 20 let na trhu a otevírá zbrusu novou prodejnu v obchodním domě Bílá labuť.

Jedná se o spolupráci ve formě spotřebitelské soutěže s hlavní výhrou automobilu MG ZS.

Nedílnou součástí této spolupráce má být intenzivní TV kampaň, kde hraje značka MG i model ZS hlavní roli.

  • kampaň bude probíhat 1. – 24. 12.
  • TV kampaň (450–500 GRPs, ceníková cena přes 10 000 000 Kč)
  • medializace soutěže ve všech hlavních kanálech: TV, online, printu, SOME, OOH, in-store na prodejnách
  • MG ZS je klíčový vizuální prvek ve všech mediatypech

„Pro MG jde o jednu z nejvýznamnějších aktivit v předvánočním období a důkaz toho, že i velké společnosti mají zájem o spolupráci s novým hráčem na automobilovém trhu,“ píše mluvčí značky Marek Vodička.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*