Marketing Lamborghini s novým šéfem

Jakob Graf
Spread the love

Automobili Lamborghini provedla organizační změnu v oddělení prodeje a marketingu. Ředitelem pro oblast střední, východní Evropy, Společenství Nezávislých států a Pobaltí byl jmenován Jakob Graf. Před nástupem do Automobili Lamborghini zastával několik relevantních pozic ve společnostech Audi AG a Bentley.

Jakob Graf se narodil v roce 1986 v německém Mnichově. S magisterským titulem v oboru mezinárodní obchod a marketing zahájil svou kariéru v automobilovém průmyslu ve společnosti Bentley v roce 2014 v oblasti prodeje a marketingu.

Od roku 2015 Jakob Graf figuruje na postu manažera ojetých vozů pro evropský trh, poté získal větší odpovědnost jako Area Sales Manager pro střední Evropu, pokrývající trhy Rakouska, Švýcarska a Itálie. V roce 2018 Graf převzal funkci Area Sales Manager v Německu. Následně se přestěhoval do Japonska, kde jako generální ředitel plánování a distribuce pro Audi Japan. Poté nastoupil do firmy Automobili Lamborghini.

Jakob Graf, který ve své nové roli nahradí Felixe Rongena, bude plně zodpovědný za další růst prodeje Lamborghini ve výše uvedených regionech a zároveň bude dohlížet na marketing, prodej a poprodejní aktivity v rozmanité obchodní oblasti.

V regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) je pro nás střední Evropa silným a strategickým trhem,“ komentuje Francesco Cresci, ředitel pro region EMEA. „Východní Evropa, SNS a Pobaltí neustále zvyšují svůj význam a přítomnost v rámci našeho podnikání. Přeji Jakobovi vše nejlepší v jeho nové roli a jejích výzvách v tomto dynamickém regionu.“

Automobili Lamborghini dnes čítá 180 prodejců po celém světě, z nichž 78 je v regionu EMEA.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*