Šéfredaktor deníku Metro Petr Holeček ohlásil změnu grafické podoby. Noviny vydávané Mafrou, dosud zaměřené na rychlé zpravodajství, konzumované zejména při cestě hromadnou dopravou, se teď chtějí víc orientovat na publicistiku, příběhy, rozhovory a lifestylová témata.
Titulní strana je víc obrazová, vzdušnější. Uvnitř přibylo grafických prvků. Nový design titul využívá od středy 10. května. Metro vychází každý všední den, je k dostání v 50 městech Česka, tiskne kolem 200.000 kusů a loni podle průzkumu Media Projekt mělo v průměru 321.000 čtenářů na vydání.
„Reagujeme na změny ve čtenářském chování a posouváme Metro směrem k modernějšímu, svěžímu a lifestylovějšímu zpravodajství,“ říká Petr Holeček.
„Trend gratis deníků je ve světě podobný – čtenáři jsou zahlceni přemírou informací, nemá smysl kopírovat obsah internetu, který jim je k dispozici ihned. Hledají unikátní čtení, přidanou hodnotu, kterou jinde nenajdou.“
Rubriky deníku proto doznaly změn. V pražském vydání sice bude dál hodně prostoru na předních stranách věnováno hlavnímu městu, společná rubrika News však zahrne zprávy z domova i ze světa.
Rubrika Frajer nabídne rozhovory a profily zajímavých lidí, Young dá prostor mladé generaci a jejím názorům. Vedle Kultury vznikla rubrika Popcorn, která má být radarem stále populárnějších streamingových služeb i sociálních sítí.
Zdroj: mediar.cz
Přidejte odpověď