TOP Autoservis ocenil partnery GČP v Mánesu

Manažeři oceněných autoservisů se sešli na galavečeru projektu TOP Autoservis v pražském Mánesu
Spread the love

Generali Česká pojišťovna se od letoška rozhodla vyhodnocovat práci svých smluvních servisů v rámci projektu nazvaného TOP AUTOSERVIS. Dvacítku servisů, které ve sledovaných parametrech uspěly nejlépe, vyhlásila na slavnostním galavečeru v pražském Mánesu. Jejich přehled přinesl časopis Automakers, mediální partner projektu.

Ostře sledované parametry

Největší domácí pojišťovna se rozhodla, že každoročně ze sítě svých více než 1600 smluvních servisů vybere dvě desítky těch nejlepších. V jejich hodnocení přitom celoročně sleduje celou řadu parametrů. Mezi ty hlavní patří kvalita i rychlost opravy a zároveň také transparentnost a automatizace vyřízených pojistných událostí.

To vše pak propojí s tisícovkami hodnocení od svých klientů, kterých se pojišťovna pravidelně po řešení škod doptává na jejich spokojenost.

„Dlouhodobě u našich klientů měříme spokojenost s likvidací pojistných událostí a naše smluvní autoservisy zde samozřejmě hrají jednu ze zásadních rolí. Chceme se s nimi nejen o tato hodnocení podělit, ale také je motivovat k tomu, abychom společně proces řešení škod dále vylepšovali,“ vysvětluje záměr Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí v Generali České pojišťovně.

Ocenění předal manažerům servisů v Mánesu přímo generální ředitel GČP Roman Juráš

Ocenění jako kompas

Ocenění spojené s certifikátem převzali na začátku března zástupci dvou desítek nejlepších smluvních autoservisů. Úspěch v tomto projektu není jen prestižní záležitostí, ale pro klienty nejen pojišťovny může fungovat jako kompas svého druhu. Díky ocenění si totiž může motorista být jistý, že servis s pojišťovnou komunikuje hbitě, bez komplikací a ve stejném režimu je pak vyřešena i případná oprava vozidla z povinného ručení nebo havarijního pojištění. „Smluvní autoservisy pro rychlé a pohodlné vyřízení škody zajistí předání všech podkladů a zároveň se postarají o komunikaci s pojišťovnou,“ vysvětluje Jozef Hrdý již běžnou praxi.

Zrychlující se opravy

Klient dnes již nevnímá služby pojišťovny a autoservisu odděleně, ale jako jeden celek. Vše musí fungovat rychle a spolehlivě. Stále více se dostává do popředí také digitalizace a automatizace. Ty dokáží vyřešení pojistné události významně urychlit. „Digitalizace pomáhá zefektivnit komunikaci mezi námi a pojišťovnou. Odbourali jsme tisk v papírové podobě a nyní vše probíhá pouze elektronicky. Tyto digitální procesy jsou nyní podstatně rychlejší,“ potvrzuje Radek Pečenka, vedoucí servisních služeb z Auto Brejla. Podle jeho slov se díky digitalizaci zpracování požadavků – například vystavení krycího dopisu – dostalo z řádu dnů na několik minut.

V praxi nový proces opravy škody a jejího řešení s Generali Českou pojišťovnou vypadá zhruba takto:

  • Pro zrychlení obsluhy zákazníka provádí prohlídku poškození vozidla a kalkulaci opravy samotný smluvní autoservis, kam klient vozidlo přistaví na opravu.

  • Pojišťovna navrženou kalkulaci schvaluje a servis dostane „zelenou“.

  • Pojišťovna v předstihu potvrdí jak likviditu škody, tak částku, kterou zaplatí za opravu vozidla.

  • Faktura je v tomto novém procesu v podstatě už jen formalitou a po jejím přiložení v komunikačním portálu pojišťovny servis do 2 minut obdrží krycí dopis.

Nejlepší autoservisy

Mezi dvacítku nejlepších autoservisů, které při komunikaci s pojišťovnou využívají na maximum digitalizaci a dokazují, že jejich profesionalita vede k prokazatelně spokojenému klientovi, patří (v abecedním pořadí) tito:

AB Auto Brejla (Vestec), ADIV (Opava), ALGON PLUS – AUTO (Plzeň), AUTO CB (Přeštice), AUTO GREMOS (Liberec), AUTO VOLF (Holýšov), AUTOKLEVER (Nový Jičín), Emil Frey ČR (Praha 5), I M O F A (Řeporyje), KARIREAL (Třinec), KOPECKÝ (Vysoké Mýto), Louda Auto (Č. Budějovice), OLFIN Car (Pardubice II), PEMM Brn (Bohunice), Porsche Inter Auto CZ (Olomouc), Přerost a Švorc – auto (Praha 7), PV – AUTO (Prostějov), STRATOS AUTO (Hradec Králové), TOP CENTRUM car (Kyjov), TUkas (Praha 10).

Podle zástupců největší domácí pojišťovny projekt TOP AUTOSERVIS bude pokračovat v dalších letech s ambicí stát se pevnou součástí autoopravárenské komunity a přispět k dalšímu rozvoji služeb a zákaznické spokojenosti.

Zdroj: Importérský speciál Automakers

Na akci v Mánesu se potkali (zleva) obchodní ředitel GČP Pavel Pitoňák, šéfredaktor Automakers Erich Handl a generální ředitel GČP Roman Juráš

Rozhovor o projektu TOP Autoservis s Jozefem Hrdým, šéfem likvidace pojistných událostí v Generali České pojišťovně, si můžete přečíst v aktuálním vydání časopisu Automakers!

Jozef Hrdý

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*