Toyota přesouvá manažery marketingu

Zuzana Papežová
Spread the love

Česká Toyota přesunula Petra Koreckého v rámci firmy z marketingu do oddělení prodeje. Na novou pozici head of marketing communication povýšila značka manažerku, která bude odpovědná za vytváření a realizaci komunikačně-marketingových strategií, řízení interního a externího týmu a posilování povědomí o značce mezi českými zákazníky.

Ředitelem produktu a marketingu je od listopadu 2020 Michal Velička. Nyní ho doplní Zuzana Papežová, která v českém zastoupení Toyoty pracuje už sedm let, které strávila v oddělení produktu a marketingu.

Podílela na produkci lokálního audio a video obsahu a spolupracovala s agenturami. Před Toyotou působila rok jako marketingová manažerka e-shopu s jídlem Kolonial.cz, který se posléze spojil s jedním z největších online supermarketů Košík.cz.

Začátky v AMI Communications

Svou profesní kariéru začala Papežová v agentuře AMI Communications na pozici marketingové specialistky.

Působí i v akademické sféře, od roku 2018 přednáší marketingovou komunikaci se zaměřením na vedení a obchodní výsledky firmy na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde vystudovala obory mezinárodní obchod a komerční komunikace zakončené inženýrským, potažmo bakalářským titulem.

Součástí spolupráce s univerzitou je soutěž Masters of Marketing, kde jsou oceňováni nejlepší studenti. Na Business Institutu v Praze získala titul MBA v oboru marketingové a mediální komunikace.

Zdroj: mediar.cz, archiv

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*