Volkswagen ID.7 má světovou premiéru

Spread the love

Volkswagen ID.7, elektromobil vyšší střední třídy, má 17. dubna světovou premiéru, a to současně v Evropě, Číně a USA. Odhalení vozu se uskuteční souběžně v Číně, USA a čtyřech evropských metropolích.

Zahájení sériové výroby pro globální trhy.

Vozy ID.7 bude pro evropské a severoamerické trhy vyrábět německý závod Emden. Volkswagen investoval do přechodu na elektromobilitu ve své továrně v severním Německu více než miliardu eur. Výroba verzí modelu ID.7 pro Čínu bude zajištěna lokálně.

ID.7 bude dalším globálním elektrickým modelem. V Číně završí ID.7 spektrum nabízených elektromobilů modelových řad ID.3, ID.4 a ID.63. Také na severoamerickém trhu budou nabízeny tři nové modely ID. V roce 2023 bude zahájen prodej modelu ID. Buzz4 v USA a Kanadě, v roce 2024 bude následovat ID.7. Modely ID.7 a ID. Buzz urychlí společně s modelem ID.4 vyráběným v závodě Chattanooga elektrickou ofenzivu v Americe. Volkswagen bude do roku 2027 v Severní Americe investovat více než sedm miliard eur do elektrické a digitální transformace své značky.

Všechny uvedené elektromobily patří mezi celkem deset nových modelů ID., které Volkswagen slibuje  uvést na trh do roku 2026 – v Evropě, ale také v ostatních světových regionech, například v USA nebo Číně.

„Souběžně s elektrickou ofenzivou v Evropě se zaměřujeme rovněž na Asii a Severní Ameriku. V Číně, Kanadě a USA je ID.7 pro značku Volkswagen extrémně důležitým modelem. Přesvědčí velkou nabídkou místa, inovativními asistenčními systémy a moderními prvky výbavy, například highendovým informačním a zábavním systémem – s prvním zcela elektrickým vrcholným modelem značky Volkswagen získají naši zákazníci opravdu prémiový automobil,“ vysvětluje Imelda Labbéová, členka představenstva odpovědná za prodej, marketing a poprodejní služby značky Volkswagen.

1 ID.7 – maskovaná studie ve stavu blízkém sériově vyráběnému modelu. Vozidlo se zatím neprodává

ID. 2all: studie

ID.6 – vozidlo se v Německu neprodává

ID. Buzz – ID. Buzz Pro: kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 21,7–20,6; kombinované emise CO2 v g/km: 0. Údaje o spotřebě elektrické energie a emisích jsou pro tento model k dispozici již jen podle metodiky WLTP, a nikoli podle metodiky EU. Uvedené údaje o spotřebě elektrické energie a emisích CO2 jsou závislé na zvolené výbavě vozidla.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*