Importér a prodejce vozů Emil Frey tendroval mediální agenturu pro roky 2023 a 2024. Jde o balík peněz. Hrubé mediální investice značek Stellantisu loni podle monitoringu Ad Intel činily 392 milionů Kč.
Tendr vyhrála Knowmedia ze skupiny Knowlimits. Služby bude poskytovat všem značkám ze skupiny Stellantis, které Emil Frey Group zastupuje, tedy Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Opel a Peugeot.
Organizaci výběrového řízení měl na starosti Martin Konrád, managing director české pobočky agentury MMB Media Agency, mezinárodní sítě nezávislých mediálních agentur orientovaných na automobilový průmysl, zodpovědné za mediální aktivity Emil Frey Group ve Švýcarsku, Německu, Francii, Maďarsku, Chorvatsku, Česku, na Slovensku, v Srbsku, Bosně a v Bulharsku.
„Cílem výběrového řízení bylo najít silného a zkušeného partnera, který souzní s filozofií skupiny Emil Frey Group a dokáže podpořit její další rozvoj,“ uvedl Konrád, který loni krátce vedl Médeu, v minulosti osm let řídil prodej rozhlasové reklamy v Regie Radio Music, působil i na Primě.
Knowmedia uvádí, že disponuje týmem téměř 200 odborníků.
„Automobilku jsem mezi našimi klienty chtěl vidět už delší dobu a teď máme možnost se postarat rovnou o několik značek najednou,“ prohlásil Jan Vidím, zakladatel a předseda představenstva Knowlimits.
Přidejte odpověď