Síť Das WeltAuto loni posílila o několik bazarů

Spread the love

Značkový program prodeje prověřených ojetin Das WeltAuto se v roce 2022 zaměřil především na rozšiřování své sítě a zvyšování kvalifikace personálu. Do nabídky byly také zařazeny nové služby zajišťující loajalitu zákazníků. Rok 2022 zhodnotila na Žižkovské věži vedoucí divize Das WeltAuto Mirka Cimrová. Výkony After Sales pak shrnul Jan Špinar.

„V loňském roce došlo k poklesu počtu prodaných ojetých vozů v síti Das WeltAuto na 15 042. Současně se však významně zvýšila průměrná cena ojetého vozu od našich prodejců na 553 000 Kč díky velkému zájmu českých zákazníků o mladé ojetiny do tří let stáří s nízkým počtem ujetých kilometrů. Letos bychom rádi udrželi prodeje na dosavadní úrovni a pokračovali v rozšiřování nabídky vozů i v dalším zvyšování kvality prodeje. Postupně zaměřujeme svou pozornost také na elektromobily a nabíjecí infrastrukturu,“ dodala Mirka Cimrová.

Poslední přírůstek sítě DWA v Teplicích zařídil Louda

Nové pobočky Karlovy Vary, Sokolov, Teplice

Síť Das WeltAuto se v loňském roce rozrostla na 50 partnerů. Novými pobočkami jsou například Auto Palace KV a Manfred Schöner Sokolov.

V sesterském programu prodeje prémiových ojetých vozů Audi Approved Plus si zákazníci u 3 participujících partnerů pořídili 308 ojetých vozů Audi s certifikací AAP a v letošním roce se počítá s posílením programu Audi Approved Plus o nové partnery, rozšíření jeho nabídky a zvýšení prodeje.

Prodejci Das WeltAuto nabízejí od loňského roku svým věrným zákazníkům MyCard a financování Chytře od společnosti Volkswagen Financial Services. Kvalitu sítě pozvedly nové programy školení zaměstnanců v aktuálních tématech elektromobilita a konektivita. Mimořádnou úroveň prodeje v síti Das WeltAuto potvrzují také velmi dobré výsledky mystery shoppingu (93,5 %).

After Sales: Nárůst objemu servisních služeb

Rok 2022 byl pro divizi After Sales po obchodní stránce úspěšný. „Dosáhli jsme obratu 2,5 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o 11,8 %. Rostou také počty servisovaných vozů a prodaných hodin,“ bilancuje vedoucí divize Jan Špinar, a dodává:

„Vysoký zájem našich zákazníků o profesionální servisní služby naší autorizované sítě je pro nás do budoucna závazkem k dalšímu zvyšování kvality našich poprodejních služeb. V letošním roce budeme pokračovat v oblíbených sezonních servisních akcích, nabízet slevovou věrnostní kartu MyCard a poskytovat rozšířený program výhodných servisních nabídek pro vozy starší 5 let.“

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*