Do čela marketingového a komunikačního oddělení českého, slovenského a maďarského importu výrobce nákladních vozidel Scania se od ledna postavil manažer, který dříve působil mimo jiné v českém Mercedesu-Benz, Škodě Auto, Ogilvy One nebo v Českomoravské stavební spořitelně.
Martin Lauer na pozici střídá Ondřeje Koubka, který byl vedením marketingového oddělení dočasně pověřen po odchodu Romany Polachové ke konci listopadu. Ondřej se bude opět naplno věnovat udržitelnosti a elektromobilitě na pozici Driving the Shift Directora.
Martin je absolventem pražské Vysoké školy ekonomické a v oblasti marketingu a komunikace se pohybuje od roku 1995. Mezi lety 2001 a 2006 působil jako marketingový manažer značek Mercedes-Benz a smart, následně se mezi roky 2006 a 2010 stal šéfem globální komunikace a PR ve Škodě Auto a v letech 2010 a 2012 vedl marketing českého zastoupení mladoboleslavské značky.
Příchodem do společnosti Scania se Martin Lauer vrací po více než deseti letech do automotive. V mezidobí působil jako managing director české pobočky digitální agentury Ogilvy One nebo jako marketingový ředitel Českomoravské stavební spořitelny.
„Jsme nadšeni, že náš tým může posílit člověk s tak bohatými zkušenostmi v oblasti marketingu a komunikace. Je to pro nás zásadní. Věřím, že v současné, v mnohém komplikované situaci se právě marketing může stát jedním z klíčů k úspěchu i v sektoru B2B,“ říká Zdeněk Petrás, generální ředitel Scania CER.
Přidejte odpověď